Jumaat, 3 Ogos 2012

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM :)


Ketika malam yang berlalu sepi , hatiku sebak mengenangkan engkau wahai sahabatku .. kenapa perlu engkau ? aku mula buntu .. kepergiaan kau mengecewakan aku .. aku mula rebah jatuh ke bumi ..  hatiku ingin menjerit kasakitan .. aku cemburu , kenapa perlu ada insan lain meminatimu , menyukaimu , mencintai mu .. Ya Allah .. aku tak mampu menahan perasaan ini .. kau tenangkan hatiku .. aku tahu dia bukan milikku.. 
Ya Allah 
..Engkau kuatkan hatiku untuk menempuhi ujianMu ini ..
Ya Allah 
.. Engkau sempurnakan imanku untuk terus mencintai bakal imamku tanpa aku melihat insan lain yang hadir dalam hidupku kelak ..
Ya Allah
.. Engkau jagalah dirinya untuk ku sebagai seorang sahabat
yang penah menegurku ketika ku alpa dan leka ..
sesungguhnya aku sangat menyayangi dirinya
Engkau kuatkanlah hatinya ketika dia berada di bumi anbiya' sana
Engkau bantulah dirinya ketika dia berada kesusahan 
ingin sekali aku melihat dirinya pulang dengan segulung ijazah kejayaan 
Ya Allah 
kau titipkanlah salam rinduku padanya..
Amiiinnn

SELAMAT JALAN SAHABATKU <3 p="p">
" KULLU A'MEN WAANTA BILKHAIR "
MA'AL TAUFIQ WANNAJAH
YA ZAMILI
 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan